5 סיבות שגורמות לנו ללחוץ על כפתור השיתוף

הרשתות החברתיות הפכו מזמן לחלק בלתי נפרד מחיינו, וככל שכך מתגברת התחרות על תשומת הלב שלנו - אנשים מעלים אלפי פוסטים מדי יום, ורק חלק קטן מהם הופכים לכאלה שזוכים לאחוז חשיפה גבוהה במיוחד - והשאלה היא בהחלט למה הפוסט הזה ולא פוסט אחר, אילו אלמנטים חייבים שיתקיימו בפוסט כדי שאנשים יקליקו על כפתור השיתוף ויזכו אותו באחוז חשיפה גבוה.

  1. תוכן בעל ערך גבוה חברתית – תוכן שאנחנו מרגישים מחוייבים לשתף. כי הוא נראה לנו מספיק מועיל ושימושי לאנשים נוספים, משהו שאנחנו מאמינים שיעשה למשהו מהחברים שלנו טוב. ככל שהתוכן יעמיד אותנו באור חיובי יותר הסיכוי שנשתף אותו יהיה אף גדול יותר. כדאי ורצוי להשתמש בויז'ואל מתאים וחזק שימשוך את תשומת הלב ויחזק את המסר הטקסטואלי שאנחנו רוצים לקדם.
  1. פוסט הכתוב כסיפור- מגיל צעיר אנחנו רגילים לשמוע סיפורים, ומקשיבים להם ונהנים מהם, לכן אם הפוסט כתוב בצורה של סיפור קל לנו להתחבר אליו אנחנו נהיה סקרנים מספיק להוסיף לקרוא כדי לגלות את הסוף שלו ואם יתברר לנו שהסוף שלו מעניין, בעל ערך, מצחיק או מיחד מספיק אנחנו לגמרי נרצה לשתף אותו.
  1. גירויים רגשיים – כל דבר ש מצחיק אותנו, מרגיז אותנו מעציב או מפתיע אותנו גורם לנו לשתף יותר – לכן קמפיינים הפונים לרגש שלנו יזכו להרבה יותר היענות מצידנו מאלו שהם נטולי רגש. צחוק מדבק וכשאנחנו צוחקים אנחנו רוצים שאחרים יצחקו איתנו גם, לכן פוסטים שהם מצחיקים כמו-גם כאלו עם סוף מפתיע יזכו לשעורי שיתוף גבוהים במיוחד.ואם נצמיד להם תמונה מפתיעה ומצחיקה רק נגביר את אחוזי השיתוף.
  1. דברים שבולטים לעין שלנו שיוצרים ייחודיות רק בזכות זה שהם לא משהו שאנחנו רגילים לראות בסביבה הטבעית שלנו יוצרים סקרנות בסביבה שלנו וגורמים לנו לרצות לשתף אותם – גם עובד על אלמנט ההפתעה וגם הופך אותנו לעדכניים.אם תוך כדי גלילה בניוזפיד שלך תראה תמונה מוזרה במקצת היא תמשוך את תשומת הלב שלך כדי שתרצה להבין מה בעצם קורה כאן - אם הייחודיות של המסר תואמת את הייחודיות של התמונה הרי לך סיבה מספיק טובה לשיתוף
  1. תוכן מעודכן ומחדש – אנחנו תמיד נרצה להיות אלה שמפיצים את הבשורה, אלה שיש להם את הסקופ הגדול ביד – שמשתפים את ה"סוד" למען יהנו ממנו כולם ואנחנו באותה נשימה, נתפס כעדכניים ושווים קריאה. שימוש נכון בויזו'אל ופונט מתאים מחזקים את המסר הרעיוני ויגרמו לנו לרצות לשתף.

כך שאם אנחנו כותבים פוסט כדאי שיכיל מספר אלמנטים מהמוזכרים להעיל ומלווה בתמונה שתעורר בנו את הרגש המתאים כדי שהקוראים אותו ירצו לשתף אותו עם כמה שיותר אנשים, מה שבהכרח יהפוך אותו למעניין מספיק אנשים ויעורר את הבאז שאנחנו רוצים ליצור.